۱٫ چرا وبسایت ها مهم هستند؟ ۹۳٪ از تصمیمات خرید مشاغل با جستجوی موتور جستجو در وبسایت ‎ها شروع می شود.

اهمیت وبسایت:

۹۳٪ تصمیمات تجاری با جستجو در موتور جستجو شروع می‎شود، به این معنی که اگر وبسایت ندارید، فقط به ۷٪ از بازار خود دسترسی دارید. درست است، شما در حال کاهش ۹۳٪ از اندازه ی بالقوه کسب و کار خود هستید. به نظر می‎آید که همین آمار برای خریدهای مصرف کننده کمتر باشد، اما هنوز هم بسیار بالا است. هرچه این کالا بزرگ‎تر باشد، تحقیقات و خرید افراد بیشتر خواهد شد. حدس زده می ‎شود که احتمالاً ۴۰ تا ۵۰ درصد خریدهای مصرف کننده با جستجوی آنلاین شروع می شود.

سهم فروش بدون وبسایت
سهم فروش بدون وبسایت

برای به دست آوردن مشتری های جدید، باید بدانید هنگامی که آن ها به دنبال یافتن تأمین کنندگان، تحقیق درباره تأمین کنندگان و خرید هستند، چشم‎انداز شما به کجا می رود. در دنیای امروز مکانی که بیشتر مردم در بیشتر بازارها به آن مراجعه می کنند اینترنت است، به ویژه موتورهای جستجویی مانند Yahoo ، Google یا Bing. این موتورهای جستجو سه موتور بزرگ (به ترتیب) هستند و بیش از ۹۰٪ کل جستجوها را تشکیل می دهند. گوگل با حدود ۶ مورد از هر ۱۰ جستجو بزرگ‎ترین است.

وبسایت و تبلیغات
وبسایت و تبلیغات

۲٫ چرا یک وبسایت مهم است؟ چون حرفه ای بودن شما را نشان می دهد.

یکی دیگر از دلایل مهم بودن یک وبسایت برای تجارت شما این است که بخش بزرگی از بازار وجود دارد که حتی شما را به عنوان یک انتخاب به خریدار معرفی نمی کند. اعتماد عموم مردم در مورد تأمین کننده ای که می خواهند از آن خرید کنند و او حتی وبسایتی برای خود ندارد کاهش می یابد و این تصور را می دهد که شرکتی با مدیریت بسیار ضعیف است.

اتصال یه شبکه ‎های اجتماعی
اتصال یه شبکه ‎های اجتماعی

۳٫ چرا یک وبسایت برای تجارت شما مهم است؟ این باعث سهولت دسترسی شما می شود.

داشتن یک وبسایت برای شما بسیار آسان است که افراد بتوانند شما را پیدا کنند، در مورد شرکت شما مطالعه کنند، آنچه را که انجام می دهید کشف کرده و برای سوالاتی که از تجارت شما دارند پاسخ بیابند. با داشتن یک وبسایت، افراد می توانند شرکت شما را هنگام جستجوی در موتور جستجوی مانند Google، Yahoo یا Bing پیدا کنند.
اگر وب سایتی برای تجارت خود ندارید، چنانچه در فهرست های راهنما لیستی داشته باشید ممکن است در موتور جستجو پیدا شوید، صفحات زرد کسب و کار شما می تواند به طور خودکار در نتایج Google نشان داده شود. آیا واقعاً می خواهید این کار را به حال خود واگذار کنید؟
به علاوه چرا وب سایتی ندارید تا بتوانید بر آنچه در مورد شرکت شما نمایش داده می شود تأثیر بگذارید و بدانید که علاوه بر داشتن سایر نتایج جستجو، وبسایت شما نیز لیست خواهد شد. ترجیح می دهید کدام یک از نتایج زیر را برای شرکت خود داشته باشید؟

وبسایت، سرمایه‎گذاری ماندگار

۴٫ چرا داشتن وبسایت مهم است؟ این به شما یک ارزش ماندگار می دهد.

نکته مهم در مورد یک وبسایت این است که وقتی روی آن سرمایه گذاری کنید، آن را برای همیشه دارید و برای همیشه برای شما کار می کند. چه روش های تبلیغاتی دیگری وجود دارد که اگر یک بار هزینه آن را پرداخت کنید، برای همیشه برای کسب و کار شما کار کند؟

وقتی مبلغی را برای یک آگهی روزنامه پرداخت می کنید، هر مزیتی که یک آگهی کسب می کند را دریافت می کنید اما بعد از آن، تبلیغ تمام می شود. پولی که برای تبلیغ روزنامه خرج کردید از بین رفته است و هرگز نمی توانید آن را پس بگیرید. اگر از آن تبلیغ بازدهی دریافت نکنید، پس از آن نیز هرگز نمی توانید. همین امر در مورد Google Adwords ، Facebook Ads ، Linkedin Ads، یک لیست در صفحات زرد، تبلیغات مجله و غیره صدق می ‎کند. همانطور که در یک وب سایت، اگر در سال اول بازگشت سرمایه مثبت نداشته باشید، جای نگرانی نیست زیرا از این به بعد برای بازگشت سرمایه خود فرصت دارید.

۵٫ چرا داشتن وبسایت برای مشاغل مهم است؟ زیرا فرصت هایی را در خارج از کشور برای شما به بار می آورد.

با داشتن یک وبسایت، این امکان را برای هر کس در جهان فراهم می کنید تا تجارت شما را پیدا کند. اگر محصولی دارید که به راحتی می توان آن را به صورت آنلاین فروخت، با این کار می توانید، مشتریان خود را به طرز چشم‎گیری افزایش دهید.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی انجام این کار، بازاریابی های نوفه را ببینید. یا شاید شما نتوانید خدمات خود را بصورت آنلاین بفروشید اما با داشتن یک وب سایت می توانید مشتریانی بدست آورید که از نظر جغرافیایی، از دایره‎ی تلاش های بازاریابی شما خارج هستند.

قابل دسترس بودن از هرکجا
قابل دسترس بودن از هرجا

۶٫ چرا وبسایت مهم است؟ این یک مرکز داده است که به راحتی قابل دسترسی است.

دلیل اهمیت یک وبسایت این است که می تواند به عنوان یک مرکز داده برای کارمندان، مشتریان و چشم‎انداز شما نیز عمل کند. برای مثال شرکتی را در نظر بگیرید که آن ها خدمات قهوه ی اداری و نوشیدنی های گرم، تعمیرات دستگاه قهوه‎ساز، چای و اسپرسو را ارائه می دهند. دستگاه های قهوه، چای و اسپرسو را می فروشند. اصولاً هر کاری که با قهوه، چای یا اسپرسو باشد آن را انجام می دهند. اینکه آن ها چگونه از وبسایت خود به عنوان مرکز داده استفاده می کنند این است که امکان ورود به لیست کامل محصولات خود را برای مشتریان خود فراهم می کنند. این اجازه می دهد تا مشتریان به راحتی هر کالایی را که می خواهند پیدا کنند و سفارش دهند. همچنین اگر مشتریان بخواهند قهوه یا محصولات چای مورد سفارش خود را تغییر دهند، یافتن محصولات جایگزین را برای مشتریان آسان می کند.

این امر موجب صرفه‎جویی در هزینه های آن ها می شود زیرا نیازی به چاپ کاتالوگ های کاغذی نیستند. آن ها هرگز نیازی به چاپ مجدد کاتالوگ ها هنگام تغییر قیمت ندارند، این باعث می شود که شما هرگز مجبور نشوید کاتالوگ یا نسخه‎های جدید کاتالوگ را ارسال کنید (نسخه چاپی یا دیجیتال) و باعث افزایش سفارشات می شود زیرا سفارش مشتری را بسیار آسان می ‎کند. این فقط یک مثال است اما روش های زیادی وجود دارد که می توان از یک وبسایت به عنوان مرکز داده برای صرفه جویی در وقت و هزینه ی کار استفاده کرد.
داشتن بسیاری از اطلاعات مرتبط در وبسایت شما نه تنها یک منبع عالی برای مشتریان شما است، بلکه به شما کمک می ‎کند تا در نتایج جستجوی Google رتبه بالاتری داشته باشید.

۷٫ چرا وبسایت برای تجارت مهم است؟ پشتیبانی مشتری از سلف سرویس را فراهم می کند.

یکی دیگر از مزایای داشتن یک وبسایت این است که می تواند پشتیبانی مشتری شما و در نتیجه ارائه ی خدمات کلی به مشتری شما را بهبود بخشد. یک وبسایت می تواند این کار را انجام دهد اگر Q & A (پرسش های متداول و پاسخ ها) پشتیبانی را در وب سایت خود ارسال کنید یا فرومی ایجاد کنید که کاربران بتوانند درباره محصول شما از یکدیگر سوال کنند و سایر کاربران بتوانند به این سوالات پاسخ دهند. اگر مشتریان دیگر در موتور جستجو به دنبال راه حلی برای این مشکل باشند، این پاسخ به مشکلات یا سوالات رایج در اینترنت وجود دارد.

همچنین می توانید مشتریان را به سمت این منابع مستند آنلاین هدایت کنید تا آن ها خودشان بتوانند مشکل را حل کنند. این می تواند کارها را برای مشتریان بسیار سریع‎تر کند و همچنین بخش پشتیبانی از مشتری شما را کارآمدتر نماید. همه ی محصولات یا خدمات نمی‎ توانند از یک انجمن عیب‎یابی بهره‎مند شوند، اما من می گویم که همه محصولات می توانند از یک صفحه پرسش و پاسخ برای سوالات متداول و همچنین تالار گفتگویی بهره ببرند که در آن می توانند هر گونه سوال، نظر یا بازخورد درباره یک محصول را ارسال کنند.

امتیاز دهید: ستاره ی سمت راست یعنی یک امتیاز و ستاره ی سمت چپ یعنی پنج امتیاز.
[تعداد: 6 میانگین: 4.8]
ارتقاء کسب و کار شما

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید